Wycieczka do Szczawnicy

10.06.2014

W dniach 28 do 31 maja byliśmy na wycieczce w Szczawnicy – jednym z najstarszych uzdrowisk w Polsce. Wyjechaliśmy wcześnie rano z Rybnika do Nowego Targu, przesiadka… i byliśmy w Szczawnicy. Pogodę, humory, noclegi i jedzenie mieliśmy supr, apetyty nam dopisywały.

Harmonogram wycieczki obejmował:

Wąwóz Homole – podejście 1,5 godzinne + planowany zjazd wyciągiem ze szczytu, niestety zabrakło prądu…

Okazało się, że zejście w dół było również niemała atrakcją.

Wyjechaliśmy wyciągiem na Palenicę, zwiedziliśmy Koci Zamek, Park Zdrojowy, Pijalnię Wód Leczniczych,

Muzeum Uzdrowiskowe, Promenadę nad Grajcarkiem, Park Górny, Park Dolny.

Z czwartku na piątek w nocy padał deszcz, toteż nie poszliśmy do Wąwozu " Biała Woda".

W zamian mieliśmy inną atrakcję: młodzież  z radością skorzystała z basenów w  Aqua Parku w Hotelu "Solar".

W ostatni wieczór naszego pobytu po kolacji poszliśmy na zabawę taneczną w "Willi Marta".

Na nasze szczęście nie zdarzył się żaden wypadek, młodzież była bardzo zadowolona, było jedno "ale": za krótko…

Oczywiście zakupiliśmy pamiątki z gór i szczęśliwie w sobotę wieczorem wróciliśmy do Rybnika.